Aanmelden en betalen
Als je een bijeenkomst hebt gevonden waar je graag naar toe wilt, dan kan je je voor die workshop aanmelden via het inschrijfformulier op de website. Andere manieren van aanmelden worden niet geaccepteerd.
Na het versturen van je aanmelding (en bij voorkeur ook al online betaling) krijg je van het boekingssysteem automatisch een bevestigingsmail op het door jou opgegeven e-mailadres. Zorg dus dat je tijdens je inschrijving geen typefouten maakt in je e-mailadres.
Wanneer er nog plaatsen beschikbaar zijn, word je onmiddellijk doorgeleid naar de betaalsite, waar je direct online kunt betalen via iDeal (Nederland) of Bancontact (België). Wij werken met de payment-provider Mollie.
Mocht direct online betalen door technische redenen niet mogelijk zijn of geef je de voorkeur aan een handmatige bankoverschrijving naar onze bankrekening te doen, dan vind je in de bevestigingsmail alle noodzakelijke informatie daartoe. Met name het boekingsnummer is belangrijk te vermelden, dan kunnen wij je gegevens gemakkelijk terugvinden. Helaas belanden onze bevestigingsmails nog wel eens in de spambox. We adviseren daarom om “[email protected]” toe te voegen in je adresboek.
Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen is jouw reservering definitief en sta je bij ons op de deelnemerslijst. Daarover ontvang je ook (automatisch) per e-mail een bericht.
Online bijeenkomsten
Online bijeenkomsten vinden altijd plaats binnen Zoom. Wanneer je je reservering betaald hebt, ontvang je de uitnodiging uiterlijk 1 dag van te voren via e-mail.
We maken gebruik van een wachtkamer in Zoom; er wordt gecontroleerd of je op de aanmeldingenlijst staat.
Voor Zoom hoef je niets te downloaden of te installeren. Klikken op de link is voldoende. Het is wel aan te raden om gebruik te maken van een (draagbare) PC of Mac. Natuurlijk kun je ook meedoen via je telefoon of tablet, maar de bediening van Zoom op die apparaten is lastiger en niet alle mogelijkheden zijn makkelijk benaderbaar.
Je kunt er ook voor kiezen de app van Zoom op jouw device te installeren. Dat maakt het gebruik vaak gemakkelijker. Ook kun je via Zoom jouw verbinding testen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het wel of niet correct werken van jouw device. Je hebt geen recht op restitutie van het inschrijfgeld wanner de techniek aan jouw zijde je in de steek laat.
Wachtlijst
Op het overzicht van de bijeenkomsten kan je altijd in een oogopslag terugvinden hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn voor de bijeenkomst waar je graag naar toe wilt. Wanneer het maximum aantal deelnemers bereikt is, kun je je inschrijven op de wachtlijst. Je hoeft dan nog niet te betalen.
We nemen contact met je op zodra er alsnog voor jou een plek beschikbaar komt. Dan krijg je ook de e-mail met betaalinstructies. Jouw reservering wordt definitief na betaling, ook daarvan krijg je weer een bevestiging.
Als je niets meer van ons hoort, dan is er helaas geen plek meer vrijgekomen.
Afmelden
Als je je hebt aangemeld, maar je kunt onverwachts niet komen, dan waarderen we het zeer als je ons dat even laat weten. Wellicht kunnen wij dan iemand anders weer blij maken met een vrijgekomen plek.
Je kan je afmelden door ons te e-mailen op [email protected] of door het invullen van ons contactformulier. Vermeld hierbij altijd jouw naam, de datum van het evenement en het boekingsnummer.
Restitutie
Meld je je af uiterlijk 48 uur vóór aanvang van workshop, dan heb je recht op teruggave van het betaalde entreegeld minus € 2,50 administratiekosten;
Meld je je later af dan heb je geen recht meer op teruggave van het entreegeld.
Vervangende deelnemer
Het is toegestaan een andere deelnemer gebruik te laten maken van jouw betaalde reservering. Om deze persoon de link voor de bijeenkomst te kunnen sturen en in de wachtruimte te kunnen herkennen, moet je de naam via e-mail of het contactformulier aan ons doorgeven. Vermeld hierbij altijd jouw naam, de datum van het evenement, het boekingsnummer en de naam en contactgegevens (e-mail en telefoonnummer) van de vervangende deelnemer.
Prijzen, facturen en BTW
De prijzen die wij communiceren zijn inclusief 21% btw.
Je ontvangt na betaling een e-mail met bevestiging van je inschrijving, dit is tevens jouw betalingsbewijs.
Wanneer jij voor jouw administratie een pdf-factuur nodig hebt, kun je deze aanvragen door te reageren op de e-mail met de definitieve bevestiging. Geef dan ook de juiste adressering voor de factuur aan. Wij sturen je dan de factuur toe.
Voor (zakelijke) deelnemers uit België geldt dat de BTW niet verlegd wordt.
Deze algemene voorwaarden voor (online) workshops zijn voor het laatst aangepast op 08-05-2022.